Zestawy kołowe RE.F5

Nalewany poliuretan, twardość 95 wg Shore’a A.
Korpus koła
Odlew aluminiowy.
Otwór i szpilka osiowa
Precyzyjnie skalibrowana tuleja wciśnięta w otwór łożyska pełni zarówno funkcję osi koła, jak i tulei dystansowej uniemożliwiającej nadmierne ściśnięcie widelca przez śrubę z nakrętką. Rozwiązanie takie jest idealne do dużych obciążeń.
Wykonania standardowe
RSL: koło.
PSL: koło z obudową stałą i płytą montażową.
SSL: koło z obudową skrętną i płytą montażową.
SSF: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
FSL: standardowe koło ze skrętną obudową i przelotowym otworem
montażowym.
FSF: standardowe koło ze skrętną obudową i blokadą, z przelotowym otworem
montażowym.
PSL-H: koło do dużych obciążeń z obudową stałą i płytą montażową.
SSL-H: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną i płytą montażową.
SSF-H: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną, płytą montażową i
blokadą.
Obudowa stała z płytą montażową
- Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej, obudowa jest zaprojektowana tak aby przenieść obciążenie do 4000N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (patrz tabela)
- Do dużych obciążeń (typ H): wykonana ze specjalnie antykorozyjnie galwanizowanej stali (testowana w oparach solnych powyżej 72 godzin). Obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (patrz tabela).
Obudowa skrętna z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej, obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 4000N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (patrz tabela) Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej (rys. 1). Obudowa nie wymaga konserwacji
Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
2) Widelec: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
4) Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.
- Do dużych obciążeń (typ H): Obudowa jest zaprojektowana tak aby przenieść obciążenie do 7500N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (rys. 2). Obudowa nie wymaga konserwacji.
Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
2) Widelec: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
4) Tuleja osiowa: stalowa śruba i nakrętka wykonana w klasie 8.8.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.

Produkt | Średnica koła (D) | Obudowa | hamulec | Wymiar płyty montażowej (L x B) | Udźwig [kg] | Piasta | Bieżnik |
RE.F5-080-RSL | 80 | bez obudowy | 220 | odlew aluminiowy | poliuretan | ||
RE.F5-100-RSL | 100 | bez obudowy | 250 | odlew aluminiowy | poliuretan | ||
RE.F5-125-RSL | 125 | bez obudowy | 400 | odlew aluminiowy | poliuretan | ||
RE.F5-150-RSL | 150 | bez obudowy | 600 | odlew aluminiowy | poliuretan | ||
RE.F5-200-RSL | 200 | bez obudowy | 850 | odlew aluminiowy | poliuretan |























