sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Koła z wieńcem z gumy termoplastycznej z obudową stalową RE.G1-N

4.8 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.80 (5 głosów)
Koła z wieńcem z gumy termoplastycznej z obudową stalową RE.G1-N

Wieniec

Termoplastyczna guma, kolor szary, niebrudząca, nierysująca, twardość 85 wg Shore'a A.


Korpus koła

Technopolimer na bazie polipropylenu (PP). Odporny na rozpuszczalniki, oleje, smary i inne czynniki chemiczne.

Otwór

Bezpośrednio w tarczy koła.

Szpilka osiowa

Precyzyjnie skalibrowana tuleja dystansowa, jest ściśnięta pomiędzy dwoma bokami obudowy poprzez śrubę i nakrętkę, dokręcone odpowiednim momentem. Dzięki temu koło obraca się z dużą swobodą.

Wykonania standardowe

- PBL-N: koło z obudową stałą i płytą montażową ze stali ocynkowanej, bez blokady.
- SBL-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, bez blokady.
- SBF-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, z blokadą.
- FBL-N: koło ze skrętną obudową ze stali ocynkowanej, z przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
- FBF-N: koło ze skrętną obudową ze stali ocynkowanej, z blokadą, z przelotowym otworem montażowym.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej, obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 4000N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (patrz tabela).

Obudowa skrętna z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej, obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000N. Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej (rys. 1). Obudowa nie wymaga konserwacji
Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
2) Widelec: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
4) Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.


Blokada

Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady gwarantują minimalne gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania.
Blokada obrotu zestawu skrętnego w obu kierunkach realizowana jest poprzez układ z podwójnym zębem blokującym, zabezpieczony sprężyną z hartowanej stali węglowej.

Zastosowanie

Koła RE.G1-N posiadają doskonałą gładkość i elastyczność. Dodatkowe informacje patrz koło RE.G1.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png