sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Koła monolityczne z poliamidu z obudową stalową do średnich i dużych obciążeń RE.F8-H

4.8 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.80 (5 głosów)
Koła monolityczne z poliamidu z obudową stalową do średnich i dużych obciążeń RE.F8-H

Korpus koła

Technopolimer na bazie poliamidu (PA). Odporny na rozpuszczalniki, oleje, smary i inne czynniki chemiczne.

Otwór

Bezpośrednio w tarczy koła.

Szpilka osiowa

Precyzyjnie skalibrowana tuleja dystansowa, jest ściśnięta pomiędzy dwoma bokami obudowy poprzez śrubę i nakrętkę, dokręcone odpowiednim momentem. Dzięki temu koło obraca się z dużą swobodą.

Wykonania standardowe

- PBL-H: koło z obudową stałą i płytą montażową ze stali ocynkowanej, bez blokady.
- SBL-H: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, bez blokady.
- SBF-H: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, z blokadą.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej (testowana w komorze z parą z roztworu solnego przez 72 godz.), obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Odpowiednia do dużych obciążeń.

Obudowa skrętna z płytą montażową

Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej. Obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Odpowiednia do dużych obciążeń.
Obudowa składa się z (rys. 1):
1) Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
2) Widelec: blacha stalowa cynkowana.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
4) Tuleja osiowa: sruba i nakrętka ze stali klasy 8.8.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.


Blokada

Blokada przednia (RE.F8-100-125) lub blokada tylna (RE.F8-150-200) uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady gwarantują minimalne gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania.
Efektywność blokowania można regulować za pomocą śruby z łbem gniazdowym M8.

Zastosowania

Odpowiednie do dużych obciążeń. Doskonała trwałość i odporność na uszkodzenia. Dodatkowe informacje patrz koło RE.F8.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png