Zestawy kołowe z nalewanym wieńcem poliuretanowym do bardzo dużych obciążeń RE.F4-WEH

Wieniec
Nalewany poliuretan, twardość 95 wg Shore'a A.
Korpus koła
Odlew żeliwny.
Otwór i szpilka osiowa
Piasta z łożyskiem kulkowym. Precyzyjnie skalibrowana tuleja wciśnięta w otwór łożyska pełni zarówno funkcję osi koła, jak i tulei dystansowej uniemożliwiającej nadmierne ściśnięcie widelca przez śrubę z nakrętką. Rozwiązanie takie jest idealne do dużych obciążeń.
Wykonania standardowe
- PSL-WEH: koło do dużych obciążeń z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SSL-WEH: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SSF-WEH: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
Obudowa stała z płytą montażową
Elementy stalowe spawane elektrycznie, malowane proszkowo na kolor ciemnozielony. Obudowa zaprojektowana aby przenosić obciążenia do 23000N.
Dedykowane do ciężkich zastosowań przemysłowych i ciężkich warunków użytkowania, jak uderzenia boczne, czy wysokie prędkości.
Obudowa skrętna z płytą montażową
Jednoczesne zastosowanie łożyska wzdłużnego i łożyska stożkowego zapewnia doskonałą manewrowość również przy pełnym obciążeniu i zwiększa odporność na uderzenia boczne. Układ wyposażony jest w systemy smarowania i samoodkręcania nakrętki blokującej.
Obudowa zaprojektowana aby przenosić obciążenia do 23 000 N. Dedykowane do ciężkich zastosowań przemysłowych i ciężkich warunków użytkowania, jak
uderzenia boczne, czy wysokie prędkości.
Obudowa składa się z (patrz rys. 1):
1) Płyta montażowa: stal kuta z wbudowaną szpilką, malowana proszkowo na kolor ciemnozielony.
2) Widelec: elementy stalowe przyspawane do kołnierza, malowane proszkowo na kolor ciemnozielony.
3) System rotacyjny: łożysko kulkowe i łożysko stożkowe.
4) Smarownica
5) System zapobiegający samoodkręcaniu nakrętki blokującej.
Blokada
- podwójna TYLNA blokada z osobnym blokowaniem koła i widelca. Podczas pchania wózka blokada znajduje się poza zasięgiem operatora (pod wózkiem). Zapobiega to przypadkowemu załączeniu blokady przy przemieszczaniu dużych obciążeń. Osobne blokowanie koła i widelca (dwa osobne pedały) zapewnia najwyższy komfort manewrowania przy transporcie ciężkich ładunków.
Zastosowania
Idealna do aplikacji wymagających bardzo dużych obciążeń. Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.
Parametry doboru patrz Dane Techniczne.
Produkt | D [mm] | l%3% [mm] | H [mm] | B [mm] | L [mm] | b%1% [mm] | l%1% | b%3% [mm] | R [mm] | d%4% [mm] | Obciążalność toczna * [N] | Obciążenie dynamiczne * [N] |
RE.F4-150-PSL-WEH | 150 | 80 | 218 | 175 | 140 | 140 | 105 | 50 | 166 | 14 | 4000 | 10000 |
RE.F4-200-PSL-WEH | 200 | 80 | 275 | 175 | 140 | 140 | 105 | 65 | 166 | 14 | 4500 | 16000 |
RE.F4-250-PSL-WEH | 250 | 80 | 325 | 200 | 160 | 160 | 120 | 74 | 166 | 17 | 5000 | 19000 |
RE.F4-300-PSL-WEH | 300 | 80 | 365 | 200 | 160 | 160 | 120 | 81 | 166 | 17 | 6000 | 23000 |
RE.F4-150-SSL-WEH | 150 | 80 | 218 | 175 | 140 | 140 | 105 | 50 | 166 | 14 | 4000 | 10000 |
RE.F4-200-SSL-WEH | 200 | 80 | 275 | 175 | 140 | 140 | 105 | 65 | 166 | 14 | 4500 | 16000 |
RE.F4-250-SSL-WEH | 250 | 80 | 325 | 200 | 160 | 160 | 120 | 74 | 166 | 17 | 5000 | 19000 |
RE.F4-300-SSL-WEH | 300 | 80 | 365 | 200 | 160 | 160 | 120 | 81 | 166 | 17 | 6000 | 23000 |
RE.F4-150-SSF-WEH | 150 | 80 | 218 | 175 | 140 | 140 | 105 | 50 | 166 | 14 | 4000 | 10000 |
RE.F4-200-SSF-WEH | 200 | 80 | 275 | 175 | 140 | 140 | 105 | 65 | 166 | 14 | 4500 | 16000 |
RE.F4-250-SSF-WEH | 250 | 80 | 325 | 200 | 160 | 160 | 120 | 74 | 166 | 17 | 5000 | 19000 |
RE.F4-300-SSF-WEH | 300 | 80 | 365 | 200 | 160 | 160 | 120 | 81 | 166 | 17 | 6000 | 23000 |























