sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Zestawy kołowe z nalewanym wieńcem poliuretanowym do bardzo dużych obciążeń RE.F4-WEH

4.75 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.75 (4 głosów)
Zestawy kołowe z nalewanym wieńcem poliuretanowym do bardzo dużych obciążeń RE.F4-WEH

Wieniec

Nalewany poliuretan, twardość 95 wg Shore'a A.

Korpus koła

Odlew żeliwny.

Otwór i szpilka osiowa

Piasta z łożyskiem kulkowym. Precyzyjnie skalibrowana tuleja wciśnięta w otwór łożyska pełni zarówno funkcję osi koła, jak i tulei dystansowej uniemożliwiającej nadmierne ściśnięcie widelca przez śrubę z nakrętką. Rozwiązanie takie jest idealne do dużych obciążeń.

Wykonania standardowe

- PSL-WEH: koło do dużych obciążeń z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SSL-WEH: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SSF-WEH: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.

Obudowa stała z płytą montażową

Elementy stalowe spawane elektrycznie, malowane proszkowo na kolor ciemnozielony. Obudowa zaprojektowana aby przenosić obciążenia do 23000N.
Dedykowane do ciężkich zastosowań przemysłowych i ciężkich warunków użytkowania, jak uderzenia boczne, czy wysokie prędkości.

Obudowa skrętna z płytą montażową

Jednoczesne zastosowanie łożyska wzdłużnego i łożyska stożkowego zapewnia doskonałą manewrowość również przy pełnym obciążeniu i zwiększa odporność na uderzenia boczne. Układ wyposażony jest w systemy smarowania i samoodkręcania nakrętki blokującej.
Obudowa zaprojektowana aby przenosić obciążenia do 23 000 N. Dedykowane do ciężkich zastosowań przemysłowych i ciężkich warunków użytkowania, jak
uderzenia boczne, czy wysokie prędkości.
Obudowa składa się z (patrz rys. 1):
1) Płyta montażowa: stal kuta z wbudowaną szpilką, malowana proszkowo na kolor ciemnozielony.
2) Widelec: elementy stalowe przyspawane do kołnierza, malowane proszkowo na kolor ciemnozielony.
3) System rotacyjny: łożysko kulkowe i łożysko stożkowe.
4) Smarownica
5) System zapobiegający samoodkręcaniu nakrętki blokującej.

Blokada

- podwójna TYLNA blokada z osobnym blokowaniem koła i widelca. Podczas pchania wózka blokada znajduje się poza zasięgiem operatora (pod wózkiem). Zapobiega to przypadkowemu załączeniu blokady przy przemieszczaniu dużych obciążeń. Osobne blokowanie koła i widelca (dwa osobne pedały) zapewnia najwyższy komfort manewrowania przy transporcie ciężkich ładunków.

Zastosowania

Idealna do aplikacji wymagających bardzo dużych obciążeń. Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.
Parametry doboru patrz Dane Techniczne.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png