sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Zestawy kołowe z nalewanym wieńcem poliuretanowym do dużych obciążeń RE.F4-WH

4.9 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.90 (10 głosów)
Zestawy kołowe z nalewanym wieńcem poliuretanowym do dużych obciążeń RE.F4-WH

Wieniec

Nalewany poliuretan, twardość 95 wg Shore'a A.

Korpus koła

Odlew żeliwny.

Otwór i szpilka osiowa

Piasta z łożyskiem kulkowym. Precyzyjnie skalibrowana tuleja wciśnięta w otwór łożyska pełni zarówno funkcję osi koła, jak i tulei dystansowej uniemożliwiającej nadmierne ściśnięcie widelca przez śrubę z nakrętką. Rozwiązanie takie jest idealne do dużych obciążeń.

Wykonania standardowe

- PSL-WH: koło do dużych obciążeń z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SSL-WH: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SSF-WH: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.

Obudowa stała z płytą montażową

Stal ocynkowana elektrolitycznie, spawana. Obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 9000N. Odpowiednia do ciężkich, przemysłowych zastosowań i trudnych warunków pracy, takich jak duża prędkość czy uderzenia.

Obudowa skrętna z płytą montażową

Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej. Obudowa jest zaprojektowana tak aby przenieść obciążenie do 9000N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego. Obudowa nie wymaga konserwacji.
Obudowa składa się z (patrz rys. 1):
1) Płyta montażowa: stal kuta z wbudowaną szpilką, antykorozyjnie cynkowana.
2) Widelec: boki przyspawane do kołnierza, stal elektrolitycznie cynkowana.
3) System rotacyjny: łożysko kulkowe i łożysko sożkowe.
4) Smarownica
5) System zapobiegający samoodkręcaniu nakrętki blokującej.


Blokada

Podwójna TYLNA blokada z osobnym blokowaniem koła i widelca. Podczas pchania wózka blokada znajduje się poza zasięgiem operatora (pod wózkiem). Zapobiega to przypadkowemu załączeniu blokady przy przemieszczaniu dużych obciążeń. Osobne blokowanie koła i widelca (dwa osobne pedały) zapewnia najwyższy komfort manewrowania przy transporcie ciężkich ładunków.

Zastosowania

Idealna do ciężkich zastosowań. Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.
Dodatkowe informacje patrz koła RE.F4.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png