sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Zestawy kołowe RE.F8

4.7777777777778 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.78 (9 głosów)
Zestawy kołowe RE.F8
Korpus koła
Technopolimer na bazie poliamidu (PA). Odporny na rozpuszczalniki, oleje,
smary i inne czynniki chemiczne.

Otwór
Bezpośrednio w tarczy koła.

Szpilka osiowa
Precyzyjnie skalibrowana tuleja dystansowa, jest ściśnięta pomiędzy dwoma
bokami obudowy poprzez śrubę i nakrętkę, dokręcone odpowiednim
momentem. Dzięki temu koło obraca się z dużą swobodą.

Wykonania standardowe
  • RBL: koło.
  • PBL: koło z obudową stałą i płytą montażową.
  • SBL: koło z obudową skrętną i płytą montażową.
  • SBF: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
  • FBL: koło ze skrętną obudową, z przelotowym otworem montażowym.
  • FBF: koło ze skrętną obudową, z blokadą, z przelotowym otworem
  • montażowym.
  • PBL-SST: stal nierdzewna: koło z obudową stałą i płytą montażową.
  • SBL-SST: stal nierdzewna: koło z obudową skrętną i płytą montażową.
  • SBF-SST: stal nierdzewna: koło z obudową skrętną, płytą montażową i
  • blokadą.
  • FBL-SST: stal nierdzewna, koło ze skrętną obudową, z przelotowym otworem
  • montażowym.
  • FBF-SST: stal nierdzewna, koło ze skrętną obudową, z blokadą, z przelotowym
  • otworem montażowym.

Obudowa stała z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej lub stali nierdzewnej (wersja SST), obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 4000N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (patrz tabela).

Obudowa skrętna z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej lub stali nierdzewnej (wersja SST), mobudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 4000N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (patrz tabela). Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej (rys. 1). Obudowa nie wymaga konserwacji.

Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
2) Widelec: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
4) Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.

Blokada
Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady gwarantują minimalne
gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania.
Blokada obrotu zestawu skrętnego w obu kierunkach realizowana jest poprzez
układ z podwójnym zębem blokującym, zabezpieczony sprężyną z hartowanej
stali węglowej lub stali nierdzewnej (wersja SST).
alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png