sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Zestawy kołowe z nalewanym wieńcem gumowym z obudowami stalowymi do średnich i dużych obciążeń RE.G2-H

4.6363636363636 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.64 (11 głosów)
Zestawy kołowe z nalewanym wieńcem gumowym z obudowami stalowymi do średnich i dużych obciążeń RE.G2-H

Wieniec

Guma elastyczna, twardość 85 wg Shore'a A.

Korpus koła

Odlew aluminiowy.

Otwór i szpilka osiowa

Precyzyjnie skalibrowana tuleja wciśnięta w otwór łożyska pełni zarówno funkcję osi koła, jak i tulei dystansowej uniemożliwiającej nadmierne ściśnięcie widelca przez śrubę z nakrętką. Rozwiązanie takie jest idealne do dużych obciążeń.

Wykonania standardowe

- PSL-H: koło z obudową stałą ze stali ocynkowanej do średnich i dużych obciążeń, bez blokady.
- SSL-H: koło z obudową skrętną ze stali ocynkowanej do średnich i dużych obciążeń, bez blokady.
- SSF-H: koło z obudową skrętną ze stali ocynkowanej do średnich i dużych obciążeń, z blokadą.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej (testowana w komorze z roztworem z pary solnej przez 72 godz.), obudowa jest zaprojektowana tak aby przenieść obciążenie do 7500N.

Obudowa skrętna z płytą montażową

Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej. Obudowa jest zaprojektowana tak aby przenieść obciążenie do 7500N. Obudowa nie wymaga konserwacji.
Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
2) Widelec: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
4) Tuleja osiowa: stalowa śruba i nakrętka wykonana w klasie 8.8.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.


Blokada

Podwójna TYLNA blokada z osobnym blokowaniem koła i widelca. Podczas pchania wózka blokada znajduje się poza zasięgiem operatora (pod wózkiem). Zapobiega to przypadkowemu załączeniu blokady przy przemieszczaniu dużych obciążeń. Osobne blokowanie koła i widelca (dwa osobne pedały) zapewnia najwyższy komfort manewrowania przy transporcie ciężkich ładunków.

Zastosowania

Koła RE.G2 posiadają doskonałą gładkość i nie rysują powierzchni. Parametry doboru patrz Dane Techniczne.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png