sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Koła z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4

4.8 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.80 (5 głosów)
Koła z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4

Wieniec

Nalewany poliuretan, twardość 95 wg Shore'a A.
Korpus koła

Odlew żeliwny.
Wykonania standardowe

- RBL: otwór bezpośrednio w tarczy koła. Tarcza jest tak zaprojektowana aby ułatwić dodatkowe przerobienie, np: wykonanie rowka wpustowego lub obudowy do zaciskania. Aby zapobiec zniszczeniu powłoki poliuretanowej, jakiekolwiek przeróbki koła muszą być przeprowadzone przy maksymalnej temperaturze pracy do 80° C. Jest to idealne rozwiązanie dla sprzętu z kołami jezdnymi.
- RSL: koło z łożyskiem kulkowym. Rozwiązanie takie jest idealne do dużych obciążeń.
Wykonania standardowe na życzenie

Otwór z rowkiem wpustowym zgodnie z UNI 6604, UNI 6607 i ISO 2941 (dla wersji RBL).

Zastosowania

Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.
Parametry doboru patrz Dane Techniczne.

Warunki środowiskowe

Koła RE.F4 są przeznaczone zarówno do stosowania w kontakcie z czynnikami atmosferycznym jak i w miejscach występowania alkoholi, glikoli; niewskazane w obecności słabych kwasów organicznych i nieorganicznych oraz pary wodnej.

Obciążalność toczna – siła / zadane obciążenie

Poniższy wykres przedstawia wartość siły jaką musimy zadziałać na koło, aby poruszało się ono ze stałą prędkością 4 km/h.
Punkt przecięcia wykresu z linią 50N jest wartością maksymalnego obciążenia jednego koła, przyjętą dla 4-kołowego wózka napędzanego ręcznie przez jedną osobę. Wartość 50 N siły pociągowej wynika z uregulowań prawnych dotyczących bezpieczeństwa pracy, 50N x 4 koła = 200 N - co jest maksymalną siłą z jaką może oddziaływać operator wózka w sposób ciągły.


Poruszanie mechaniczne przy użyciu urządzeń holujących

Przy holowaniu mechanicznym prosimy odwołać się do danych technicznych określających współczynniki nośności koła zależnie od prędkości.

Temperatura

Jeżeli temperatura pracy dla danej aplikacji nie mieści się w standardowym zakresie temperatur, prosimy odwołać się do danych technicznych określających współczynniki nośności koła zależnie od temperatury.

 Koła RE.F4 dostarczane są również z obudowami stalowymi:
- RE.F4-H: z obudowami stalowymi do średnich obciążeń.
- RE.F4-WH: z obudowami stalowymi do dużych obciążeń
- RE.F4-WEH: z obudowami stalowymi do bardzo dużych obciążeń.

Koła z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4 - rysunek techniczny
Produkt Główne wymiary Obciążenie statyczne * Obciążanie dynamiczne *
D d l3 l4 B dr* [N] [N]
 
Koło z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4-100-RBL

RE.F4-100-RBL
100154045553050003000
 
Koło z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4-125-RBL

RE.F4-125-RBL
125204060603060004000
 
Koło z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4-150-RBL

RE.F4-150-RBL
150205060704091007000
 
Koło z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4-200-RBL

RE.F4-200-RBL
2002050607040150009500
 
Koło z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4-250-RBL

RE.F4-250-RBL
25040808095602800016000
 
Koło z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F4-300-RBL

RE.F4-300-RBL
30050100100120804200025000
alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png
ebmia.pl/wiedza