Zestawy kołowe z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F5-H

Wieniec
Nalewany poliuretan, twardość 95 wg Shore'a A.
Korpus koła
Odlew aluminiowy.
Otwór
Precyzyjnie skalibrowana tuleja wciśnięta w otwór łożyska pełni zarówno funkcję osi koła, jak i tulei dystansowej uniemożliwiającej nadmierne ściśnięcie widelca przez śrubę z nakrętką. Rozwiązanie takie jest idealne do dużych obciążeń.
Wykonania standardowe
- PSL-H: koło do dużych obciążeń z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SSL-H: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SSF-H: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
Obudowa stała z płytą montażową
Wykonana ze specjalnie antykorozyjnie galwanizowanej stali (testowana w oparach solnych powyżej 72 godzin). Obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N.
Obudowa skrętna z płytą montażową
Wykonana ze specjalnie antykorozyjnie galwanizowanej stali (testowana w oparach solnych powyżej 72 godzin). Obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N (patrz rys. 1).
Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
2) Widelec: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
4) Tuleja osiowa: stalowa śruba i nakrętka wykonana w klasie 8.8.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.
Blokada
- podwójna blokada z jednoczesnym blokowaniem koła i widelca dla średnicy koła 125 mm
- podwójna TYLNA blokada z osobnym blokowaniem koła i widelca dla średnic koła 150-200 mm. Podczas pchania wózka blokada znajduje się poza zasięgiem operatora (pod wózkiem). Zapobiega to przypadkowemu załączeniu blokady przy przemieszczaniu dużych obciążeń. Osobne blokowanie koła i widelca (dwa osobne pedały) zapewnia najwyższy komfort manewrowania przy transporcie ciężkich ładunków. Skuteczność blokowania można regulować za pomocą śruby z łbem gniazdowym M8.
Zastosowania
Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.
Parametry doboru patrz Dane Techniczne.
Produkt | D [mm] | l%3% [mm] | H [mm] | B [mm] | L [mm] | s [mm] | b%1% [mm] | l%1% | b%2% [mm] | l%2% | b%3% [mm] | R [mm] | Obciążalność toczna [N] | Obciążenie dynamiczne [N] |
RE.F5-125-PSL-H | 125 | 35 | 161 | 100 | 85 | 9 | 75 | 45 | 80 | 60 | - | - | 2800 | 3500 |
RE.F5-150-PSL-H | 150 | 40 | 200 | 140 | 114 | 11 | 105 | 73 | 105 | 85 | - | - | 3300 | 6000 |
RE.F5-125-SSL-H | 125 | 35 | 161 | 100 | 85 | 9 | 75 | 45 | 80 | 60 | 48 | - | 2800 | 3500 |
RE.F5-125-SSF-H | 125 | 35 | 161 | 100 | 85 | 9 | 75 | 45 | 80 | 60 | 48 | 120 | 2800 | 3500 |
RE.F5-150-SSF-H | 150 | 40 | 200 | 140 | 110 | 11 | 105 | 73 | 105 | 87 | 70 | 146 | 3300 | 6000 |
RE.F5-200-SSF-H | 200 | 50 | 250 | 140 | 110 | 11 | 105 | 73 | 105 | 87 | 70 | 146 | 3600 | 7500 |























