sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Zestawy kołowe z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F5-H

4.9 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.90 (10 głosów)
Zestawy kołowe z nalewanym wieńcem poliuretanowym RE.F5-H

Wieniec

Nalewany poliuretan, twardość 95 wg Shore'a A.

Korpus koła

Odlew aluminiowy.

Otwór

Precyzyjnie skalibrowana tuleja wciśnięta w otwór łożyska pełni zarówno funkcję osi koła, jak i tulei dystansowej uniemożliwiającej nadmierne ściśnięcie widelca przez śrubę z nakrętką. Rozwiązanie takie jest idealne do dużych obciążeń.

Wykonania standardowe

- PSL-H: koło do dużych obciążeń z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SSL-H: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SSF-H: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana ze specjalnie antykorozyjnie galwanizowanej stali (testowana w oparach solnych powyżej 72 godzin). Obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N.

Obudowa skrętna z płytą montażową

Wykonana ze specjalnie antykorozyjnie galwanizowanej stali (testowana w oparach solnych powyżej 72 godzin). Obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N (patrz rys. 1).
Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
2) Widelec: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
4) Tuleja osiowa: stalowa śruba i nakrętka wykonana w klasie 8.8.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.

Blokada

- podwójna blokada z jednoczesnym blokowaniem koła i widelca dla średnicy koła 125 mm
- podwójna TYLNA blokada z osobnym blokowaniem koła i widelca dla średnic koła 150-200 mm. Podczas pchania wózka blokada znajduje się poza zasięgiem operatora (pod wózkiem). Zapobiega to przypadkowemu załączeniu blokady przy przemieszczaniu dużych obciążeń. Osobne blokowanie koła i widelca (dwa osobne pedały) zapewnia najwyższy komfort manewrowania przy transporcie ciężkich ładunków. Skuteczność blokowania można regulować za pomocą śruby z łbem gniazdowym M8.

Zastosowania

Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.
Parametry doboru patrz Dane Techniczne.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png