Koła monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-WH

Korpus koła
Technopolimer na bazie poliamidu (PA). Odporny na rozpuszczalniki, oleje, smary i inne czynniki chemiczne.
Otwór
Bezpośrednio w tarczy koła.
Szpilka osiowa
Precyzyjnie skalibrowana tuleja dystansowa, jest ściśnięta pomiędzy dwoma bokami obudowy poprzez śrubę i nakrętkę, dokręcone odpowiednim momentem. Dzięki temu koło obraca się z dużą swobodą.
Wykonania standardowe
- PSL-WH: koło z obudową stałą i płytą montażową ze stali ocynkowanej, spawanej, bez blokady.
- SSL-WH: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, spwanej, bez blokady.
- SSF-WH: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, z blokadą.
Obudowa stała z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej (testowana w komorze z parą z roztworu solnego przez 72 godz.), obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Odpowiednia do dużych obciążeń.
Obudowa skrętna z płytą montażową
Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej. Obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Odpowiednia do dużych obciążeń.
Obudowa składa się z (rys. 1):
1) Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
2) Widelec: blacha stalowa cynkowana.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
4) Tuleja osiowa: sruba i nakrętka ze stali klasy 8.8.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.
Blokada
Podwójna blokada tylna uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady gwarantują minimalne gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania.
Efektywność blokowania można regulować za pomocą śruby z łbem gniazdowym M8.
Zastosowania
Odpowiednie do dużych obciążeń, zaprojektowane tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Doskonała trwałość i odporność na uszkodzenia. Dodatkowe informacje patrz koło RE.F8.
Produkt | D [mm] | l%3% [mm] | H [mm] | B [mm] | L [mm] | b%1% [mm] | l%1% | b%3% [mm] | R [mm] | s [mm] | d%4% [mm] | Obciążalność toczna * [N] | Obciążenie dynamiczne * [N] |
RE.F8-125-PSL-WH | 125 | 45 | 182 | 135 | 110 | 105 | 80 | 51 | 157 | - | 11 | 4000 | 6500 |
RE.F8-150-PSL-WH | 150 | 45 | 210 | 135 | 110 | 105 | 80 | 60 | 157 | - | 11 | 4550 | 7500 |
RE.F8-200-PSL-WH | 200 | 50 | 252 | 135 | 110 | 105 | 80 | 70 | 157 | - | 11 | 6500 | 9000 |
RE.F8-125-SSL-WH | 125 | 45 | 182 | 135 | 110 | 105 | 80 | 51 | 157 | 11 | - | 4000 | 6500 |
RE.F8-150-SSL-WH | 150 | 45 | 210 | 135 | 110 | 105 | 80 | 60 | 157 | 11 | - | 4550 | 7500 |
RE.F8-200-SSL-WH | 200 | 50 | 252 | 135 | 110 | 105 | 80 | 70 | 157 | 11 | - | 6500 | 9000 |
RE.F8-125-SSF-WH | 125 | 45 | 182 | 135 | 110 | 105 | 80 | 51 | 157 | 11 | - | 4000 | 6500 |
RE.F8-150-SSF-WH | 150 | 45 | 210 | 135 | 110 | 105 | 80 | 60 | 157 | 11 | - | 4550 | 7500 |
RE.F8-200-SSF-WH | 200 | 50 | 252 | 135 | 110 | 105 | 80 | 70 | 157 | 11 | - | 6500 | 9000 |























