sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Koła monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-WH

4.8571428571429 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.86 (7 głosów)
Koła monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-WH

Korpus koła

Technopolimer na bazie poliamidu (PA). Odporny na rozpuszczalniki, oleje, smary i inne czynniki chemiczne.

Otwór

Bezpośrednio w tarczy koła.

Szpilka osiowa

Precyzyjnie skalibrowana tuleja dystansowa, jest ściśnięta pomiędzy dwoma bokami obudowy poprzez śrubę i nakrętkę, dokręcone odpowiednim momentem. Dzięki temu koło obraca się z dużą swobodą.

Wykonania standardowe

- PSL-WH: koło z obudową stałą i płytą montażową ze stali ocynkowanej, spawanej, bez blokady.
- SSL-WH: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, spwanej, bez blokady.
- SSF-WH: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, z blokadą.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej (testowana w komorze z parą z roztworu solnego przez 72 godz.), obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Odpowiednia do dużych obciążeń.

Obudowa skrętna z płytą montażową

Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej. Obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Odpowiednia do dużych obciążeń.
Obudowa składa się z (rys. 1):
1) Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
2) Widelec: blacha stalowa cynkowana.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
4) Tuleja osiowa: sruba i nakrętka ze stali klasy 8.8.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.


Blokada

Podwójna blokada tylna uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady gwarantują minimalne gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania.
Efektywność blokowania można regulować za pomocą śruby z łbem gniazdowym M8.

Zastosowania

Odpowiednie do dużych obciążeń, zaprojektowane tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Doskonała trwałość i odporność na uszkodzenia. Dodatkowe informacje patrz koło RE.F8.

Koła monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-WH - rysunek techniczny
Produkt Główne wymiary Obciążalność toczna * Obciążenie dynamiczne *
D l3 H B L b1 l1 b3 R s d4 [N] [N]
 
Koło monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-125-PSL-WH

RE.F8-125-PSL-WH
125451821351101058051157-1140006500
 
Koło monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-125-SSL-WH

RE.F8-125-SSL-WH
12545182135110105805115711-40006500
 
Koło monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-125-SSF-WH

RE.F8-125-SSF-WH
12545182135110105805115711-40006500
 
Koło monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-150-PSL-WH

RE.F8-150-PSL-WH
150452101351101058060157-1145507500
 
Koło monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-150-SSL-WH

RE.F8-150-SSL-WH
15045210135110105806015711-45507500
 
Koło monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-150-SSF-WH

RE.F8-150-SSF-WH
15045210135110105806015711-45507500
 
Koło monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-200-PSL-WH

RE.F8-200-PSL-WH
200502521351101058070157-1165009000
 
Koło monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-200-SSL-WH

RE.F8-200-SSL-WH
20050252135110105807015711-65009000
 
Koło monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-200-SSF-WH

RE.F8-200-SSF-WH
20050252135110105807015711-65009000
alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png
ebmia.pl/wiedza