sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Koła monolityczne z obudową stalową RE.F8-N

4.9 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.90 (10 głosów)
Koła monolityczne z obudową stalową RE.F8-N

Korpus koła

Technopolimer na bazie poliamidu (PA). Odporny na rozpuszczalniki, oleje, smary i inne czynniki chemiczne.

Otwór

Bezpośrednio w tarczy koła.

Szpilka osiowa

Precyzyjnie skalibrowana tuleja dystansowa, jest ściśnięta pomiędzy dwoma bokami obudowy poprzez śrubę i nakrętkę, dokręcone odpowiednim momentem. Dzięki temu koło obraca się z dużą swobodą.

Wykonania standardowe

- PBL-N: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SBL-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SBF-N: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
- FBL-N: koło ze skrętną obudową, z przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
- FBF-N: koło ze skrętną obudową, z blokadą, z przelotowym otworem montażowym.
- PBL-N-SST: stal nierdzewna: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SBL-N-SST: stal nierdzewna: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SBF-N-SST: stal nierdzewna: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
- FBL-N-SST: stal nierdzewna, koło ze skrętną obudową, z przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
- FBF-N-SST: stal nierdzewna, koło ze skrętną obudową, z blokadą, z przelotowym otworem montażowym.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej lub stali nierdzewnej (wersja SST), obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000N.

Obudowa skrętna z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej lub stali nierdzewnej (wersja SST), obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (patrz tabela).
Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej (rys. 1). Obudowa nie wymaga konserwacji.
Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha ze stali elektrolitycznie cynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304.
2) Widelec: blacha ze stali elektrolitycznie cynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha ze stali elektrolitycznie cynkowanej lub ze stali nierdzewnej AISI 304.
4) Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.


Blokada

Całkowita blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady gwarantują minimalne gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania.
Blokada obrotu zestawu skrętnego w obu kierunkach realizowana jest poprzez układ z podwójnym zębem blokującym, zabezpieczony sprężyną z hartowanej stali węglowej lub stali nierdzewnej (wersja SST).

Zastosowania

Doskonała trwałość i odporność na uszkodzenia. Dodatkowe informacje patrz koło RE.F8.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png