sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Zestawy kołowe z wieńcem poliuretanowym formowanym wtryskowo RE.FF-N

4.9 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.90 (10 głosów)
Zestawy kołowe z wieńcem poliuretanowym formowanym wtryskowo RE.FF-N

Wieniec

Wtryskiwany poliuretan, twardość 55 wg Shore'a D.


Korpus koła

Technopolimer na bazie poliamidu (PA). Odporny na rozpuszczalniki, oleje, smary i inne czynniki chemiczne.


Otwór

Bezpośrednio w tarczy koła.


Szpilka osiowa

Precyzyjnie skalibrowana tuleja dystansowa, jest ściśnięta pomiędzy dwoma bokami obudowy poprzez śrubę i nakrętkę, dokręcone odpowiednim momentem. Dzięki temu koło obraca się z dużą swobodą.


Wykonania standardowe

- PBL-N: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SBL-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SBF-N: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
- FBL-N: koło ze skrętną obudową, z przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
- FBF-N: koło ze skrętną obudową, z blokadą, z przelotowym otworem montażowym.
- PBL-SST-N: stal nierdzewna: koło z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SBL-SST-N: stal nierdzewna: koło z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SBF-SST-N: stal nierdzewna: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
- FBL-SST-N: stal nierdzewna, koło ze skrętną obudową, z przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
- FBF-SST-N: stal nierdzewna, koło ze skrętną obudową, z blokadą, z przelotowym otworem montażowym.


Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej lub stali nierdzewnej (wersja SST), obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 4000N.

Obudowa skrętna z płytą montażową

Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej lub stali nierdzewnej (wersja SST), obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 4000N.
Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej (rys. 1). Obudowa nie wymaga konserwacji
Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
2) Widelec: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
4) Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.


Blokada

Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady gwarantują minimalne gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania.
Blokada obrotu zestawu skrętnego w obu kierunkach realizowana jest poprzez układ z podwójnym zębem blokującym, zabezpieczony sprężyną z hartowanej stali węglowej lub stali nierdzewnej (wersja SST). Skuteczność blokowania można regulować za pomocą śruby z łbem gniazdowym M8.


Zastosowania

Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.
Parametry doboru patrz Dane Techniczne.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png