sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Koła z nalewanym wieńcem poliuretanowym do dużych obciążeń RE.F4-H

4.8571428571429 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.86 (7 głosów)
Koła z nalewanym wieńcem poliuretanowym do dużych obciążeń RE.F4-H

Wieniec

Nalewany poliuretan, twardość 95 wg Shore'a A.

Korpus koła

Odlew aluminiowy.

Otwór i szpilka osiowa

Piasta z łożyskiem kulkowym. Precyzyjnie skalibrowana tuleja wciśnięta w otwór łożyska pełni zarówno funkcję osi koła, jak i tulei dystansowej uniemożliwiającej nadmierne ściśnięcie widelca przez śrubę z nakrętką. Rozwiązanie takie jest idealne do dużych obciążeń.

Wykonania standardowe

- PSL-H: koło do dużych obciążeń z obudową stałą i płytą montażową, bez blokady.
- SSL-H: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną i płytą montażową, bez blokady.
- SSF-H: koło do dużych obciążeń z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.

Obudowa stała z płytą montażową

Wykonana ze specjalnie antykorozyjnie galwanizowanej stali (testowana w oparach solnych powyżej 72 godzin). Obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N.

Obudowa skrętna z płytą montażową

Obudowa jest zaprojektowana tak aby przenieść obciążenie do 7500N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (rys. 2). Obudowa nie wymaga konserwacji.
Obudowa składa się z (patrz rys. 1):
1) Płyta montażowa: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
2) Widelec: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa antykorozyjnie cynkowana.
4) Tuleja osiowa: stalowa śruba i nakrętka wykonana w klasie 8.8.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.


Blokada

- podwójna TYLNA blokada z osobnym blokowaniem koła i widelca dla średnic koła 150-200 mm. Podczas pchania wózka blokada znajduje się poza zasięgiem operatora (pod wózkiem). Zapobiega to przypadkowemu załączeniu blokady przy przemieszczaniu dużych obciążeń. Osobne blokowanie koła i widelca (dwa osobne pedały) zapewnia najwyższy komfort manewrowania przy transporcie ciężkich ładunków.


Zastosowania

Idealna do ciężkich zastosowań. Doskonała wytrzymałość toczna i elastyczność w połączeniu z odpornością na ścieranie i zużycie.
Parametry doboru patrz Dane Techniczne.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png