sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Dźwignie zaciskowe LAC

4.9 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.90 (10 głosów)
Dźwignie zaciskowe LAC

Ramię

Wzmocniony włóknem szklanym technopolimer na bazie poliamidu (PA). Odporny na rozpuszczalniki, oleje, smary i inne czynniki chemiczne.

Kolor

Czarny, wykończony na mat.

Sworzeń z gwintowanym otworem

Stal ocynkowana lub stal nierdzewna AISI 303 z gwintowanym otworem lub gwintowanymm trzpieniem.

Tuleja

Technopolimer na bazie poliamidu, kolor czarny.

Tuleja łącząca

Technopolimer na bazie żywicy acetalowej (POM), kolor czarny.

Wykonania standardowe

- LAC-B: sworzeń z gwintowanym otworem. Gwintowany trzpień na którym mocowana jest dźwignia musi być włożony na maksymalną długość h1 od powierzchni montażu (patrz wartości przedstawione w tabeli i na rys. 1). Maksimum wartości h1 jest osiągnięte gdy dokręcanie zostaje zatrzymane przez mechanizm wewnątrz trzpienia.
- LAC-SST: sworzeń z gwintowanym otworem ze stali nierdzewnej AISI 303.
- LAC-p: trzpień gwintowany ze stali ocynkowanej ze sfazowanym płaskim czołem wg UNI 947 : ISO 4753.

Właściwości i zastosowania

Dźwignie zaciskowe mimośrodowe zostały opracowane z myślą o szybkim mocowaniu i luzowaniu połączenia.

Sugestie dotyczące montażu

LAC-B, LAC-SST z gwintowanym otworem: tam gdzie mocowana jest dźwignia, śruba montażowa musi wystawać nad powierzchnię montażu na maksymalną długość h1 dźwigni (patrz rysunek 1 - wartość h1).

Instrukcja użycia

Unieś i przekręć dźwignię w prawo aż do końca. Aby dokończyć operację należy obniżyć dźwignię

Dźwignie zaciskowe LAC - rysunek techniczny
alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png