sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Przeguby faliste podwójne

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 5.00 (10 głosów)
Przeguby faliste podwójne

Przeguby faliste podwójne to jeden z elementów należących do kategorii przegubów.Przeguby to jedne z tych prostych i standardowych, ale również kluczowych, niezbędnych i niezbędnych elementów, występujących w wielu podzespołach i narzędziach we wszystkich niemal branżach i dziedzinach przemysłowych. To proste elementy, które jednak odpowiedzialne są za właściwą pracę mechanizmu. Przeguby służą do tworzenia ruchomych połączeń dwóch elementów mechanizmu, przy czym poszczególne człony mogą poruszać się ruchem kołowym wokół jednej, dwóch bądź trzech osi, w celu przenoszenia impetu napędu, czyli przenoszenia momentu obrotowego z jednego wału na drugi.

Przeguby faliste podwójne stanowią ważne elementy wielu maszyn i urządzeń. Wszelkie elementy pracujące w przegubach są dodatkowo hartowane – co powoduje wzrost ich twardości i wytrzymałości oraz odporności na ścieranie; oraz szlifowane, czyli nadanie dokładnych wymiarów i uzyskanie małej chropowatości.  W rezultacie, przeguby faliste podwójne tego typu prawie w ogóle nie zawierają luzów. Oprócz standardowych przegubów, oferujemy również przeguby wykonane ze stopów  nierdzewnych.  Również otwory w piastach mogą posiadać wypust pod klin bądź czterokąt.

W asortymencie naszego sklepu posiadamy dwa rodzaje wszechstronnych, bardzo precyzyjnych przegubów podwójnych: przeguby faliste podwójne z panewką i przeguby z łożyskiem igiełkowym. Ponieważ dosyć trudno jest dobrać odpowiedni przegub, bo jego prawidłowość zależy nie tylko od wielkości przekazywanego momentu obrotowego ale również innych warunków, takich jak: wielkość chwilowego uderzenia, wymiary kąta, ilość obrotów, nasi wykwalifikowani i profesjonalni pracownicy z chęcią pomogą naszym klientom w doborze odpowiedniego przegubu. Maksymalna prędkość oferowanych przez nas przegubów wykonanych zgodnie z normą DIN 808-G wynosi 1000obr/min, a maksymalny kąt to 90o.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png