sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Piasty ROTEX GS14

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 0.00 (0 głosów)
Piasty ROTEX GS14

UWAGA: Kompletne sprzęgło składa się z dwóch piast i łącznika.

  • Bezluzowe łączenie wałów w napędach urządzeń pomiarowych przy małych momentach obrotowych.
  • 3- częściowe sprzęgła jednoprzegubowe.
  • Łatwe w montażu.
  • Małe wymiary, moment bezwładności.
  • Bezobsługowe.
  • Łatwe do wzrokowego sprawdzenia.
  • Różne twardości łącznika elastomerowego.
  • Otwory końcowe zgodne z ISO, pasowanie H7 (z wyjątkiem piast zaciskowych), rowki wpustowe od Ø6 zgodne z DIN 6885 ark. 1 - JS9.

Kompletne sprzęgło składa się z dwóch piast oraz łącznika, które są dostępne oddzielnie.

WYKONANIA PIAST
W związku z wieloma zastosowaniami sprzęgła ROTEX® GS oraz różnymi wymaganiami montażowymi, dostępne są piasty w rozmaitych wykonaniach. Różne wykonania piast mogą być zestawiane ze sobą w ramach tego samego rozmiaru sprzęgła.
Wykonanie 1.0 z rowkiem i wkrętem ustalającym
Przeniesienie momentu obrotowego przez wpust - dopuszczalny moment obrotowy zależny od nacisku powierzchniowego. Nie nadaje się do napędów silnie nawrotnych jako sprzęgło bezluzowe
Wykonanie 1.1 bez rowka, z wkrętem ustalającym
Przeniesienie momentu obrotowego bez wpustu nadaje się do przenoszenia bardzo małych wartości momentów obrotowych.(Zastosowanie ATEX - tylko kategoria 3)
Wykonanie 2.0 zaciskowe, bez rowka, jedno nacięcie
Sprzęgło osadzone siłą tarcia, bezluzowe połączenie wał-piasta. Przenoszony moment obrotowy zależy od średnicy otworu. Wykonanie 2.0 do rozmiaru 14 jako standard (Zastosowanie ATEX - tylko kategoria 3)
Wykonanie 2.1 zaciskowe, z rowkiem, jedno nacięcie
Przeniesienie momentu obrotowego przez wpust z dodatkowym połączeniem siłą tarcia. Połączenie cierne zapobiega luzowi nawrotnemu lub ogranicza go. Zmniejsza nacisk powierzchniowy na wpuście. Wykonanie 2.1 do rozmiaru 14 jako standard.
Wykonanie 2.5 zaciskowe, bez rowka, dwa nacięcia
Piasta osadzana siłą tarcia, bezluzowe połączenie wał-piasta. Przenoszony moment obrotowy zależy od średnicy otworu. Wykonanie 2.5 od rozmiaru 19 jako standard. (Zastosowanie ATEX - tylko kategoria 3)
Wykonanie 2.6 zaciskowe, z rowkiem, dwa nacięcia
Przeniesienie momentu obrotowego przez wpust z dodatkowym połączeniem siłą tarcia. Połączenie cierne zapobiega luzowi nawrotnemu lub ogranicza go. Zmniejsza nacisk powierzchniowy na wpuście. Wykonanie 2.6 od rozmiaru 19 jako standard.
Wykonanie 2.8 krótkie, nacięte osiowo, zaciskowa piasta C, bez rowka
Sprzęgło osadzone siłą tarcia, bezluzowe połączenie wał-piasta, dobra koncentryczność. Przenoszony moment obrotowy zależy od średnicy otworu. Wykonanie 2.8 od rozmiaru 24 jako standard. Rozmiary 7-19 typ 2.8 z jednym nacięciem. (Zastosowanie ATEX - tylko kategoria 3)
Wykonanie 2.9 krótkie, nacięte osiowo, zaciskowa piasta C, z rowkiem
Przeniesienie momentu obr. przez wpust z dodatkowym połączeniem siłą tarcia. Zmniejsza nacisk powierzchniowy na wpuście. Wykonanie 2.9 od rozmiaru 24 jako standard. Rozmiary 7-19 typ 2.9 z jednym nacięciem.
Wykonanie 6.0 zaciskowe
Zintegrowane połączenie wał-piasta siłą tarcia do przenoszenia większych momentów obrotowych. Połączenie śrubowe po stronie łącznika. Przenoszone momenty i wymiary. Odpowiednie dla wysokich obrotów.
Wykonanie 6.0 P zaciskowe precyzyjne
Wykonanie jak 6.0 tylko z bardzo wysoką precyzją obróbki i niewielkimi modyfikacjami.
Wykonanie 7.5 dzielona piasta zaciskowa typ DH bez rowka, do sprzęgieł dwukardanowych
Piasta osadzona siłą tarcia, bezluzowe połączenie wał-piasta, do promieniowego montażu sprzęgła. Przenoszony moment obr. zależy od średnicy otworu. Wartości przenoszonychmomentów obr.
Wykonanie 7.6 dzielona piasta zaciskowa typ DH z rowkiem, do sprzęgieł dwukardanowych
Przeniesienie momentu obr. przez wpust z dodatkowym połączeniem siłą tarcia, do promieniowego montażu sprzęgła. Połączenie cierne zapobiega luzowi nawrotnemu lub ogranicza go. Zmniejsza nacisk powierzchniowy na wpuście.
Wykonanie 7.8 dzielona piasta zaciskowa typ H bez rowka, do sprzęgieł jednokardanowych Wykonanie 7.9 dzielona piasta zaciskowa typ H z rowkiem, do sprzęgieł jednokardanowych
Wykonanie 4.2 z pierścieniem CLAMPEX® KTR 250
Sprzęgło osadzone siłą tarcia, połączenie wał-piasta przenoszące wysokie momenty obrotowe, śruby zaciskajace na zewnątrz.
Wykonanie 9.0 piasta rozprężna
Wykonanie rozprężne do montażu w wale drążonym. Przenoszony moment obrotowy zależy od średnicy otworu w wale drążonym.
Wykonanie 6.5 zaciskowe zewnętrzne
Wykonanie jak 6.0 tylko śruby zaciskające na zewnątrz. Na przykład do promieniowego demontażu elementu pośredniego (wykonanie specjalne).
Wykonanie 1B piasta pogrubiona wydłużona
Wykonanie 1A piasta pogrubiona Wykonanie 1 piasta standardowa
 
Piasty ROTEX GS14 - rysunek techniczny
ProduktRozmiar [mm]MateriałDługość [mm]Otwór ØTolerancjaWykonanieKlin
 
PIASTA ROTEX GS 14 AL-H L11 2.1 12,7H7 + klin
SP GS14/12.7 + KLIN
GS14aluminium18.57h72.1Tak
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 10H7
SP GS14/10
GS14aluminium1110h72.0Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 15H7
SP GS14/15
GS14aluminium1115h72.0Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 11H7
SP GS14/11
GS14aluminium1111h72.0Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 6.35H7
SP GS14/6.35
GS14aluminium116.35h72.0Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 16H7
SP GS14/16
GS14aluminium1116h72.0Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 14H7
SPGS14/14
GS14aluminium1114h72.0Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 12H7
SP GS14/1.08/12
GS14aluminium1112h72.0Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 6H7
SP GS14/2.0/6
GS14aluminium116h72.0Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L18,5 6.0 8H7
SP GS14/8
GS14aluminium18.58h76.0Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L18,5 6.0 14H7
SP GS 14/14
GS14aluminium18.514h76.0Nie
 
PIASTA ROTEX GS 14 AL-H L18.5 1.0 12H7 + klin
SP GS14/12 + KLIN
GS14aluminium18.512h71.0Tak
 
PIASTA ROTEX GS 14 AL-H L18.5 1.0 16H7 + klin
SP GS14/16 + KLIN
GS14aluminium18.514h71.0Tak
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 12H7
SP GS14/2.0/12
GS14aluminium1120h72.0Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.1 12H7
SP GS14/2,1/12
GS14aluminium1112h72.1Tak
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.1 14H7
SP GS14/2.1/14
GS14aluminium1114h72.1Tak
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 8H7
SP-GS14/08
GS14aluminium118h72.0Nie
 
PIASTA ROTEX GS 14 AL-H 1a L11 1.0 14H7 + klin
SP GS14/1.0/14H7
GS14aluminium1114h71.0Tak
 
PIASTA ROTEX GS 14 AL-H 1a L25 1.0 8H7 + klin
SP GS14/1.0/8+KLIN
GS14aluminium258h71.0Tak
 
PIASTA ROTEX GS 14 AL-H 1a L11 1.0 12H7 + klin
SP GS14/1.0/1+KLIN
GS14aluminium2512h71.0Tak
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 10H7
SP GS14/2.0/10
GS14aluminium1110h72.0Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 11H7
SP GS14/2.0/11
GS14aluminium1111h72.0Nie
 
PIASTA ROTEX GS 14 AL-H 1a L11 1.0 16H7
SP GS14/1.0/16H7
GS14aluminium1116h71.0Tak
 
PIASTA ROTEX GS 14 AL-H 1a L11 1.0 11H7
SP GS14/1.0/11H7
GS14aluminium1111h71.0Tak
 
PIASTA ROTEX GS 14 AL-H 1a L11 1.0 9H7
SP-GS14/1.0/9H7
GS14aluminium119h71.0Tak
 
Piasta rotex GS 14 AL-H 1a L-11 1.0 15H7
SP GS14/1.0/15H7
GS14aluminium1115h71.0Tak
 
Piasta rotex GS 14 AL-H L-11 2.0 18H7
SP GS14/2.0/18
GS14aluminium1118h72.0Nie
 
Piasta rotex GS 14 AL-H L-11 2.1 11H7
SP GS14/2.1/11
GS14aluminium1111h72.1Tak
 
Piasta ROTEX GS 14 COMPACT AL-H L9,5 2.8 12(H7)
SP-GS14/12-2.8
GS14aluminium9.512h72.8Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 COMPACT AL-H L9,5 2.8 9(H7)
SP-GS14/9-2.8
GS14aluminium9.59h72.8Nie
 
Piasta ROTEX GS 14 AL-H L11 2.0 13H7
SP GS14/2.0/13
GS14aluminium1113h72.0
 
PIASTA ROTEX GS 14 AL-H 1a L11 1.0 8H7 + klin
SP GS14/1.0/L11/8+KL
GS14aluminium118h71.0Tak
 
Piasta Rotex GS 14 AL-H 1a L11 1.0 14H7
SPGS14/1.0/14H
GS14aluminium14h71.0Tak
alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png