Piasty ROTEX GS9
UWAGA: Kompletne sprzęgło składa się z dwóch piast i łącznika.
- Bezluzowe łączenie wałów w napędach urządzeń pomiarowych przy małych momentach obrotowych.
- 3- częściowe sprzęgła jednoprzegubowe.
- Łatwe w montażu.
- Małe wymiary, moment bezwładności.
- Bezobsługowe.
- Łatwe do wzrokowego sprawdzenia.
- Różne twardości łącznika elastomerowego.
- Otwory końcowe zgodne z ISO, pasowanie H7 (z wyjątkiem piast zaciskowych), rowki wpustowe od Ø6 zgodne z DIN 6885 ark. 1 - JS9.
Kompletne sprzęgło składa się z dwóch piast oraz łącznika, które są dostępne oddzielnie.
WYKONANIA PIAST
|
|||
---|---|---|---|
W związku z wieloma zastosowaniami sprzęgła ROTEX® GS oraz różnymi wymaganiami montażowymi, dostępne są piasty w rozmaitych wykonaniach. Różne wykonania piast mogą być zestawiane ze sobą w ramach tego samego rozmiaru sprzęgła. | |||
Wykonanie 1.0 z rowkiem i wkrętem ustalającym
Przeniesienie momentu obrotowego przez wpust - dopuszczalny moment obrotowy zależny od nacisku powierzchniowego. Nie nadaje się do napędów silnie nawrotnych jako sprzęgło bezluzowe
|
Wykonanie 1.1 bez rowka, z wkrętem ustalającym Przeniesienie momentu obrotowego bez wpustu nadaje się do przenoszenia bardzo małych wartości momentów obrotowych.(Zastosowanie ATEX - tylko kategoria 3) |
||
Wykonanie 2.0 zaciskowe, bez rowka, jedno nacięcie Sprzęgło osadzone siłą tarcia, bezluzowe połączenie wał-piasta. Przenoszony moment obrotowy zależy od średnicy otworu. Wykonanie 2.0 do rozmiaru 14 jako standard (Zastosowanie ATEX - tylko kategoria 3) |
Wykonanie 2.1 zaciskowe, z rowkiem, jedno nacięcie Przeniesienie momentu obrotowego przez wpust z dodatkowym połączeniem siłą tarcia. Połączenie cierne zapobiega luzowi nawrotnemu lub ogranicza go. Zmniejsza nacisk powierzchniowy na wpuście. Wykonanie 2.1 do rozmiaru 14 jako standard.
|
||
Wykonanie 2.5 zaciskowe, bez rowka, dwa nacięcia Piasta osadzana siłą tarcia, bezluzowe połączenie wał-piasta. Przenoszony moment obrotowy zależy od średnicy otworu. Wykonanie 2.5 od rozmiaru 19 jako standard. (Zastosowanie ATEX - tylko kategoria 3)
|
Wykonanie 2.6 zaciskowe, z rowkiem, dwa nacięcia Przeniesienie momentu obrotowego przez wpust z dodatkowym połączeniem siłą tarcia. Połączenie cierne zapobiega luzowi nawrotnemu lub ogranicza go. Zmniejsza nacisk powierzchniowy na wpuście. Wykonanie 2.6 od rozmiaru 19 jako standard.
|
||
Wykonanie 2.8 krótkie, nacięte osiowo, zaciskowa piasta C, bez rowka Sprzęgło osadzone siłą tarcia, bezluzowe połączenie wał-piasta, dobra koncentryczność. Przenoszony moment obrotowy zależy od średnicy otworu. Wykonanie 2.8 od rozmiaru 24 jako standard. Rozmiary 7-19 typ 2.8 z jednym nacięciem. (Zastosowanie ATEX - tylko kategoria 3)
|
Wykonanie 2.9 krótkie, nacięte osiowo, zaciskowa piasta C, z rowkiem Przeniesienie momentu obr. przez wpust z dodatkowym połączeniem siłą tarcia. Zmniejsza nacisk powierzchniowy na wpuście. Wykonanie 2.9 od rozmiaru 24 jako standard. Rozmiary 7-19 typ 2.9 z jednym nacięciem.
|
||
Wykonanie 6.0 zaciskowe Zintegrowane połączenie wał-piasta siłą tarcia do przenoszenia większych momentów obrotowych. Połączenie śrubowe po stronie łącznika. Przenoszone momenty i wymiary. Odpowiednie dla wysokich obrotów.
|
Wykonanie 6.0 P zaciskowe precyzyjne Wykonanie jak 6.0 tylko z bardzo wysoką precyzją obróbki i niewielkimi modyfikacjami.
|
||
Wykonanie 7.5 dzielona piasta zaciskowa typ DH bez rowka, do sprzęgieł dwukardanowych Piasta osadzona siłą tarcia, bezluzowe połączenie wał-piasta, do promieniowego montażu sprzęgła. Przenoszony moment obr. zależy od średnicy otworu. Wartości przenoszonychmomentów obr.
|
Wykonanie 7.6 dzielona piasta zaciskowa typ DH z rowkiem, do sprzęgieł dwukardanowych Przeniesienie momentu obr. przez wpust z dodatkowym połączeniem siłą tarcia, do promieniowego montażu sprzęgła. Połączenie cierne zapobiega luzowi nawrotnemu lub ogranicza go. Zmniejsza nacisk powierzchniowy na wpuście.
|
||
Wykonanie 7.8 dzielona piasta zaciskowa typ H bez rowka, do sprzęgieł jednokardanowych | Wykonanie 7.9 dzielona piasta zaciskowa typ H z rowkiem, do sprzęgieł jednokardanowych | ||
Wykonanie 4.2 z pierścieniem CLAMPEX® KTR 250 Sprzęgło osadzone siłą tarcia, połączenie wał-piasta przenoszące wysokie momenty obrotowe, śruby zaciskajace na zewnątrz.
|
Wykonanie 9.0 piasta rozprężna Wykonanie rozprężne do montażu w wale drążonym. Przenoszony moment obrotowy zależy od średnicy otworu w wale drążonym.
|
||
Wykonanie 6.5 zaciskowe zewnętrzne Wykonanie jak 6.0 tylko śruby zaciskające na zewnątrz. Na przykład do promieniowego demontażu elementu pośredniego (wykonanie specjalne). |
Wykonanie 1B piasta pogrubiona wydłużona | ||
Wykonanie 1A piasta pogrubiona | Wykonanie 1 piasta standardowa |
Produkt | Rozmiar [mm] | Materiał | Długość [mm] | Otwór Ø | Tolerancja | Wykonanie | Klin |
SP-GS9/06 | GS9 | aluminium | 10 | 6 | h7 | 2 | Nie |
SP GS9/10 | GS9 | aluminium | 10 | 10 | h7 | 2 | Nie |
SP-GS9/11 | GS9 | aluminium | 10 | 11 | h7 | 2 | Nie |
SP GS9/2.0/05 | GS9 | aluminium | 10 | 5 | h7 | 2 | Nie |
SP GS9/8 + KLIN | GS9 | aluminium | 10 | 8 | h7 | 2.1 | Tak |
SP GS9/6 + KLIN | GS9 | aluminium | 10 | 6 | h7 | 1 | Tak |
SP GS9/2.0/6,35 | GS9 | aluminium | 10 | 6.35 | h7 | 2 | Nie |
SP GS9/1.1/10 | GS9 | aluminium | 10 | 10 | h7 | 1.1 | Nie |
SP GS9/2.1/9 | GS9 | aluminium | 10 | 9 | h7 | 2.1 | Nie |
SP GS9/2.1/10 | GS9 | aluminium | 10 | 10 | h7 | 2.1 | Nie |
SP GS9/1.1/12 H7 | GS9 | aluminium | 10 | 12 | h7 | 1.1 | Nie |
SP GS9/1.1/5 H7 | GS9 | aluminium | 10 | 5 | h7 | 1.1 | Nie |
SP GS9/2.0/5 | GS9 | aluminium | 10 | 5 | h7 | 2 | Nie |
GS9-L10-2.1-6 | GS9 | aluminium | 10 | 6 | h7 | 2.1 | Nie |
GS9-L10-11 | GS9 | aluminium | 10 | 11 | h7 | 2.1 | Nie |
SP GS9/10 + KLIN | GS9 | aluminium | 10 | 10 | h7 | 1 | Tak |
SP GS9/2.0/8 | GS9 | aluminium | 10 | 8 | h7 | 2 | Nie |
SP GS9/1A L-10 1.1 | GS9 | aluminium | 10 | 11 | h7 | 1.1 | Nie |