Pasy szerokoprofilowe HM (50x22)
.png)
Pasy napędowe szerokoprofilowe znajdują zastosowanie w przemyśle i rolnictwie. Ich niewątpliwą zaletą jest odporność na oleje i niektóre zwązki chemiczne chemiczne. Ich przekrój ma kształt trapezu równoramiennego. Cechuje je duża siła tarcia przy małym, wstępnym napięciu pasa. Bardzo dobrze współpracują z kołami pasowymi. Pasy szerokoprofilowe wykorzystuje sę przedwszystkim w przekładniach bezstopniowych przy dużym udziale obciążeń udarowych z jenoczesnymi przciążeniami. Pas szerokoprofilowy mozna wykorzystać na małych kołach z mniejszymi kątami opasania.
Właściwości pasów szerokoprofilowych
- zdolność przenoszenia znacznych mocy przy zmniejszonej o 20-30% przestrzeni instalacyjnej w porównaniu do pasów płaskich,
- niska masa pasa, która powoduje mniejszy wpływ siły odśrodkowej
- dobra wymiana ciepła z otoczeniem
- szeroki zakres temperatur pracy -35° - + 100°,
- posiadają duże promienie zaokrągleń między gładkimi powierzchniami roboczymi,
- mają wzmocnione wewnętrzne uzębienie bierne
- mogą współpracować z małymi kołami pasowymi przy mniejszym kącie opasania
Produkt | Profil | Szerokość [mm] | Wysokość [mm] | długość podziałowa Lp [mm] | długość wewnętrzna Li [mm] |
HM2130(2178LA).O | HM | 50 | 22 | 2130 | 2075 |
HM2475LA.O | HM | 50 | 22 | 2427 | 2372 |
HM2130.S | HM | 50 | 22 | 2130 | 2075 |
HM2130SUPER.S | HM | 50 | 22 | 2130 | 2075 |
HM2130/S.S | HM | 50 | 22 | 2130 | 2075 |
HM2310.S | HM | 50 | 22 | 2310 | 2255 |
HM3670.S | HM | 50 | 22 | 3670 | 3615 |
HM3852.S | HM | 50 | 22 | 3852 | 3797 |
HM3900.S | HM | 50 | 22 | 3900 | 3845 |
HM3950.S | HM | 50 | 22 | 3950 | 3895 |
HM4252.S | HM | 50 | 22 | 4252 | 4197 |
HM/2052.S | HM | 50 | 22 | 2052 | 1997 |
HM/2072.S | HM | 50 | 22 | 2072 | 2017 |
HM/2222.S | HM | 50 | 22 | 2222 | 2167 |
HM/3272.S | HM | 50 | 22 | 3272 | 3217 |
HM/3500.S | HM | 50 | 22 | 3500 | 3445 |
HM/3502.S | HM | 50 | 22 | 3502 | 3447 |
HM/3757.S | HM | 50 | 22 | 3757 | 3702 |
HM/4000.S | HM | 50 | 22 | 4000 | 3945 |
HM/1882/H1.S | HM | 50 | 22 | 1552 | 1497 |
HM/2072/H1.S | HM | 50 | 22 | 2072 | 2017 |
HM/2130/H1.S | HM | 50 | 22 | 2130 | 2075 |
HM/2222/H1.S | HM | 50 | 22 | 2222 | 2167 |
HM/1777/H.S | HM | 50 | 22 | 1777 | 1722 |
HM/1882/H.S | HM | 50 | 22 | 1882 | 1827 |
HM/2052/H.S | HM | 50 | 22 | 2052 | 1997 |
HM/2072/H.S | HM | 50 | 22 | 2072 | 2017 |
HM/2130/H.S | HM | 50 | 22 | 2130 | 2075 |
HM/1882/H2.S | HM | 50 | 22 | 1882 | 1827 |
HM/2222/H.S | HM | 50 | 22 | 2222 | 2167 |
HM/2310/H.S | HM | 50 | 22 | 2310 | 2255 |
HM/3272/H.S | HM | 50 | 22 | 3272 | 3217 |
HM/3400/H.S | HM | 50 | 22 | 3400 | 3345 |
HM/3852/H.S | HM | 50 | 22 | 3852 | 3797 |
HM/3950/H.S | HM | 50 | 22 | 3950 | 3895 |
HM/4037/H.S | HM | 50 | 22 | 4037 | 3982 |
HM/4252/H.S | HM | 50 | 22 | 4252 | 4197 |
HM/2440/LP/I.S | HM | 50 | 22 | 2440 | 2385 |
HM/1777/SUP.S | HM | 50 | 22 | 1777 | 1722 |
HM/2052/SUP.S | HM | 50 | 22 | 2052 | 1997 |























