Koło pasowe SPB-B-5V
![Koło pasowe SPB-B-5V](/images/kategoria_ikony/mechanika/kola-klinowe-kolo-pasowe-spb-b-5v.jpg)
Koła do pasów klinowych występują w dwóch wersjach wykonania. Dostępne są jako półprodukty z piastą do rozwiercenia oraz jako koła pasowe z mocowaniem za pomocą znormalizowanych tulei TaperBush o średnicy otworu od 10mm do 125mm z wykonanym rowkiem wpustowym. Koła z mocowaniem są wyważane statycznie i mogą pracować z maksymalną prędkością obwodową do 30m/s. Są to produkty gotowe do założenia na wale. Dokładność wykonania kół pasowych jest bardzo wysoka ponieważ proces ich produkcji jest całkowicie zautomatyzowany.
W standardowej ofercie posiadamy koła o średnicy obliczeniowej od 63mm do 1250mm. Ilość rowków pasowych od 1 do 8.
Właściwości kół klinowych
- DIN 2211
- materiał: żeliwo
- wyrabiane z odlewu, norma DIN 1691 GG20-GG25
- wyważane statycznie
- koła czernione
- używane do maksymalnej prędkości 30 m/s
![Koło pasowe SPB-B-5V - rysunek techniczny](https://www.ebmia.pl/c/498_technical_drawing-tech_draw/kolo-pasowe-spb-b-5v.jpg)
Produkt | Typ | P [mm] | Ilość rowków | B [mm] | Otwór pilotażowy |
KP-B/710/R5 | SPB(17) | 5 | |||
KP-B/710/R4 | SPB(17) | 4 | |||
KP-B/710/R3 | SPB(17) | 3 | |||
KP-B/710/R2 | SPB(17) | 2 | |||
KP-B/630/R6 | SPB(17) | 630 | 6 | 120 | 25 |
KP-B/630/R5 | SPB(17) | 630 | 5 | 101 | 25 |
KP-B/630/R4 | SPB(17) | 630 | 4 | 82 | 25 |
KP-B/630/R3 | SPB(17) | 630 | 3 | 63 | 25 |
KP-B/630/R2 | SPB(17) | 630 | 2 | 44 | 25 |
KP-B/560/R6 | SPB(17) | 560 | 6 | 120 | 25 |
KP-B/560/R5 | SPB(17) | 560 | 5 | 101 | 25 |
KP-B/560/R4 | SPB(17) | 560 | 4 | 82 | 25 |
KP-B/560/R3 | SPB(17) | 560 | 3 | 63 | 25 |
KP-B/560/R2 | SPB(17) | 560 | 2 | 44 | 25 |
KP-B/500/R6 | SPB(17) | 500 | 6 | 120 | 25 |
KP-B/500/R5 | SPB(17) | 500 | 5 | 101 | 25 |
KP-B/500/R4 | SPB(17) | 500 | 4 | 82 | 25 |
KP-B/500/R3 | SPB(17) | 500 | 3 | 63 | 25 |
KP-B/500/R2 | SPB(17) | 500 | 2 | 44 | 25 |
KP-B/450/R6 | SPB(17) | 450 | 6 | 120 | 25 |
KP-B/450/R5 | SPB(17) | 450 | 5 | 101 | 25 |
KP-B/450/R4 | SPB(17) | 450 | 4 | 82 | 25 |
KP-B/450/R3 | SPB(17) | 450 | 3 | 63 | 25 |
KP-B/450/R2 | SPB(17) | 450 | 2 | 44 | 20 |
KP-B/400/R6 | SPB(17) | 400 | 6 | 120 | 25 |
KP-B/400/R5 | SPB(17) | 400 | 5 | 101 | 25 |
KP-B/400/R4 | SPB(17) | 400 | 4 | 82 | 25 |
KP-B/400/R3 | SPB(17) | 400 | 3 | 63 | 25 |
KP-B/400/R2 | SPB(17) | 400 | 2 | 44 | 20 |
KP-B/355/R6 | SPB(17) | 355 | 6 | 120 | 25 |
KP-B/355/R5 | SPB(17) | 355 | 5 | 101 | 25 |
KP-B/355/R4 | SPB(17) | 355 | 4 | 82 | 25 |
KP-B/355/R3 | SPB(17) | 355 | 3 | 63 | 25 |
KP-B/355/R2 | SPB(17) | 355 | 2 | 44 | 20 |
KP-B/315/R6 | SPB(17) | 315 | 6 | 120 | 25 |
KP-B/315/R5 | SPB(17) | 315 | 5 | 101 | 25 |
KP-B/315/R4 | SPB(17) | 315 | 4 | 82 | 25 |
KP-B/315/R3 | SPB(17) | 315 | 3 | 63 | 20 |
KP-B/315/R2 | SPB(17) | 315 | 2 | 44 | 20 |
KP-B/300/R6 | SPB(17) | 300 | 6 | 120 | 25 |
![alutec2.png](/images/producenci/alutec2.png)
![beta.png](/images/producenci/beta.png)
![bosch.png](/images/producenci/bosch.png)
![crc.png](/images/producenci/crc.png)
![fanar.png](/images/producenci/fanar.png)
![fatek.png](/images/producenci/fatek.png)
![fenes.png](/images/producenci/fenes.png)
![flt2.png](/images/producenci/flt2.png)
![hiwin.png](/images/producenci/hiwin.png)
![igus.png](/images/producenci/igus.png)
![irwin.png](/images/producenci/irwin.png)
![klingspor.png](/images/producenci/klingspor.png)
![knipex.png](/images/producenci/knipex.png)
![leadshine.png](/images/producenci/leadshine.png)
![loctite.png](/images/producenci/loctite.png)
![lwadshine.png](/images/producenci/lwadshine.png)
![meanweell.png](/images/producenci/meanweell.png)
![nsk.png](/images/producenci/nsk.png)
![siemens.png](/images/producenci/siemens.png)
![stanley2.png](/images/producenci/stanley2.png)
![stomil.png](/images/producenci/stomil.png)
![teknomotor2.png](/images/producenci/teknomotor2.png)
![yato.png](/images/producenci/yato.png)
![yg-1.png](/images/producenci/yg-1.png)