Przekładnia ślimakowa
![Przekładnia ślimakowa](/images/kategoria_ikony/pozostale/przekladnie-slimakowe.jpg)
Przekładnia ślimakowa to rodzaj przekładni zębatej o prostopadłych osiach dwóch elementów o zróżnicowanej konstrukcji, współpracujących ze sobą, czyli ślimaka, wirnika śrubowego i ślimacznicy, czyli koła wklęsłego z zębami śrubowymi; osie te umieszczone są po przeciwnych stronach. Przekładnia ślimakowa jest mechanizmem samohamownym, co może działać zarówno na korzyść, jak i niekorzyść. Samohamowność może być skutkiem, na przykład, zbyt słabego smarowania, lecz może też współgrać z działaniem przekładni. Przekładnie takie są stosowane w celu uzyskania dużego przełożenia i często używane są w silnikach i motoreduktorach. Oprócz małych przekładni ślimakowych, zaprezentowanych poniżej, nasz sklep w ofercie posiada również te duże, używane na większą skalę w przemyśle. Przekładnie ślimakowe to elementy używane w wymagających mechanizmach, w napędach i zespołach napędowych. Przenoszenia mocy w przekładni ślimakowej odbywa się z istotnym udziałem tarcia. Przekładnie zaś są zbudowane z takich materiałów, by być odpornym ta takie działanie, muszą być wyjątkowo wytrzymałe, stabilne, odporne i niezawodne.
W ofercie naszego sklepu posiadamy trzy rodzaje przekładni: 1:30, 1:40 i 1:20, o jednym module wynoszącym 0,75. Rodzaj przekładni zależy od ilości zębów w kole zębatym. Wszystkie koła zaś posiadają otwór o średnicy 5mm, a ślimaki otwór o średnicy 4mm. Koła zębate wykonane są z mosiądzu, są więc wysoce odporne na korozję, zaś ślimaki wykonane ze stali znoszą bez problemów największe nawet obciążenia, mają wyższą wytrzymałość mechaniczną i cieplną i większą twardość. Przekładnie posiadają też różne wersje zabudowy, a stosowane mogą być do tworzenia różnym mechanizmów napędowych. Ponieważ przekładnie są elementami znoszącymi wielkie obciążenia, dokładamy wszelkich starań by upewnić się, że towar oferowany w naszym sklepie spełnia wszelkie normy bezpieczeństwa i jest solidny, trwały i niezawodny.
Rodzaj przekładni:
Podkategorie
![alutec2.png](/images/producenci/alutec2.png)
![beta.png](/images/producenci/beta.png)
![bosch.png](/images/producenci/bosch.png)
![crc.png](/images/producenci/crc.png)
![fanar.png](/images/producenci/fanar.png)
![fatek.png](/images/producenci/fatek.png)
![fenes.png](/images/producenci/fenes.png)
![flt2.png](/images/producenci/flt2.png)
![hiwin.png](/images/producenci/hiwin.png)
![igus.png](/images/producenci/igus.png)
![irwin.png](/images/producenci/irwin.png)
![klingspor.png](/images/producenci/klingspor.png)
![knipex.png](/images/producenci/knipex.png)
![leadshine.png](/images/producenci/leadshine.png)
![loctite.png](/images/producenci/loctite.png)
![lwadshine.png](/images/producenci/lwadshine.png)
![meanweell.png](/images/producenci/meanweell.png)
![nsk.png](/images/producenci/nsk.png)
![siemens.png](/images/producenci/siemens.png)
![stanley2.png](/images/producenci/stanley2.png)
![stomil.png](/images/producenci/stomil.png)
![teknomotor2.png](/images/producenci/teknomotor2.png)
![yato.png](/images/producenci/yato.png)
![yg-1.png](/images/producenci/yg-1.png)