sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Łączniki krańcowe PROMET

4.7777777777778 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.78 (9 głosów)
Łączniki krańcowe PROMET

Miniaturowe łączniki pozycyjne (drogowe) są przeznaczone do pracy w różnych obwodach pomocniczych układów sterowniczych, sygnalizacyjnych, pomiarowych i kontrolnych.  Na wybór właściwej odmiany łącznika pozycyjnego mają wpływ następujące czynniki:  - miejsce zainstalowania (wymagany stopień ochrony),  - kształt i sposób przemieszczania się elementów sterujących łącznikiem,  - parametry elektryczne obwodu,  - parametry mechaniczne łącznika.

Budowa i działanie:

Każdy łącznik pozycyjny składa się z części napędowej oraz członu łączeniowego zestykowego. Napędy mogą mieć wykonanie podstawowe, dźwigniowe, teleskopowe lub popychaczowe. Człon zestykowy zawiera zestyk przełączny (r+z) - dwuprzerwowy. Zestyki łączników są zestykami o działaniu skokowym (migowym). Określenie charakterystycznych położeń i odcinków drogi elementów napędowych oraz sił potrzebnych do przestawienia styków łącznika przedstawia poniższy rysunek.

Objaśnienia: 

PA- położenie po przestawieniu łącznika 
FC- siła do przestawienia
FR- siła do przestawienia powrotnego
FT- siła po przestawieniu
FCT- siła po przestawieniu całkowitym
CA- droga do przestawienia
CTR- droga eksploatacyjna
CD- droga różnicowa
CRA- droga po przestawieniu
CT- droga całkowita

 

ProduktFC max [N]CA max [mm]CT max [mm]
 
Wyłącznik krańcowy MP01RL
MP01RL
36.57.5
 
Wyłącznik krańcowy MP01L
MP01L
36.57.5
 
Wyłącznik krańcowy MP02
MP02
ID46
 
Wyłącznik krańcowy MP01R
MP01R
36.57.5
 
Wyłącznik krańcowy MP01
MP01
36.57.5
 
Wyłącznik krańcowy MP05-W
MP05W
96.511
 
Wyłącznik krańcowy MP03-W
MP0-3W
96.511
alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png