sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Układy chłodzenia

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 5.00 (1 głos)
Układy chłodzenia

Układy chłodzenia służą przede wszystkim do utrzymywania optymalnej temperatury silnika, wpływając pozytywnie na stan mieszanki paliwowo-powietrznej i jej spalanie. Zbyt niska temperatura w silniku może prowadzić do istotnych zakłóceń procesu spalania i w efekcie do wyższej emisji węglowodorów i tlenków węgla. Ponadto, praca silnika w odpowiedniej temperaturze pozwala zabezpieczyć jego wnętrze przed korozją, co wpływa pozytywnie na jego żywotność. Stan silnika zależny jest w dużym stopniu o temperatury oleju, który nagrzewa się samoczynnie od silnika.

Układy chłodzenia można zasadniczo podzielić na dwa różne rodzaje – bezpośredni i pośredni. W pierwszym z nich do chłodzenia wykorzystywane jest powietrze, które owiewa silnik. Kluczowym aspektem bezpośredniego układu chłodzenia jest odpowiednie ukształtowanie użebrowania głowicy i cylindra. Odpowiednie zaaranżowanie całego procesu pozwala na szybkie nagrzewanie silnika. Dzisiaj częściej wykorzystywane są jednak układy chłodzenia pośrednie, które wykorzystują do chłodzenia silnika ciecz, chłodzoną w trakcie jazdy samochodem w ośrodku wymiennika ciepła.

W naszej ofercie znajdą Państwo kompleksowe wyposażenie układów chłodzenia, w skład których wchodzą kompletne układy chłodzenia, dysze chłodzące, przewody do chłodziwa z tworzywa i przewody do chłodziwa metalowe. Do sztandarowych elementów naszej oferty zaliczyć możemy układy chłodzenia z pompą, składające się ze zbiornika na chłodziwo, pompy chłodziwa, węży i giętkiego wężyka na magnetycznej podstawie. Dużą popularnością cieszą się również dysze chłodzące, które opierają swoje działanie na zasadzie rurki wirowej, do której wpływają dwa strumienie powietrza, wirujące w przeciwnych kierunkach, oraz chłodziwa z tworzywa, spośród, których dostępne są systemy podstawki magnetycznej, zestaw węży przegubowych, dysze płaskie, trójniki typu Y, kolanka 90 stopni i przyłącza z gwintem.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png
ebmia.pl/wiedza