Silniki 900 obrotów

Posiadamy w sprzedaży silniki jednofazowe i trzyfazowe w wykonaniu łapowym oraz kołnierzowym. Szeroki zakres mocy od 0.06kW do 22kW oraz prędkości obrotowych pozwalają dobrać silnik do każdej aplikacji. Dostarczamy silniki wyposażone w hamulec lub obce chłodzenie. Obce chłodzenie umozliwia współpracę z falownikami przy niskich prędkościach obrotowych, gdzie wentylator umieszczony na osi silnika ma za niskie obroty aby schłodzic motor. Posiadamy również silniki w wykonaniu przeciwwybuchowym do pracy w różnych strefach zagrożeń, silniki z enkoderem, dwubiegowe, rewersyjne oraz w różnych innych wykonaniach.
Hamulec | Typ hamulca [K] |
Moment hamowania [Nm] |
Moc hamulca [Kgm2] |
Maksymalna liczba startów bez obciążenia |
Opóźnienie załączenia hamulca |
Czas reakcji hamulca |
Czas rozłączenia hamulca |
Poziom hałasu [db A] |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
MSB63 | K1 | 5 | 15 | 3000 | 45 | 20 | 10 | 52 |
MSB71 | K2 | 12 | 20 | 3000 | 50 | 30 | 15 | 55 |
MSB80 | K3 | 16 | 25 | 1300 | 55 | 30 | 15 | 58 |
MSB90S | K4 | 20 | 30 | 1100 | 65 | 40 | 15 | 61 |
*MSB90S | K4 D | 40 | 30 | 1100 | 65 | 40 | 15 | 61 |
MSB90L | K4 | 20 | 30 | 1100 | 65 | 40 | 15 | 63 |
*MSB90L | K4 D | 40 | 30 | 1100 | 65 | 40 | 15 | 63 |
MSB100L | K5 | 40 | 45 | 900 | 75 | 45 | 20 | 64 |
*MSB100L | K6 | 60 | 50 | 900 | 180 | 85 | 25 | 65 |
MSB112MT | K5 | 40 | 45 | 880 | 75 | 45 | 20 | 65 |
MSB112M | K6 | 60 | 50 | 900 | 180 | 85 | 25 | 65 |
MSB132S | K7 | 90 | 55 | 480 | 200 | 95 | 50 | 71 |
*MSB132S | K7 D | 180 | 55 | 480 | 200 | 95 | 50 | 71 |
MSB132M | K7 | 90 | 55 | 450 | 200 | 95 | 50 | 71 |
*MSB132M | K7 D | 180 | 55 | 480 | 200 | 95 | 50 | 75 |
MSB160MT | K7 D | 180 | 55 | 350 | 200 | 95 | 50 | 75 |
MSB160L | K8 | 200 | 60 | 350 | 210 | 100 | 60 | 75 |
*MSB160L | K8 D | 400 | 60 | 350 | 210 | 100 | 60 | 75 |
typ | AC | AD | D | DH | E | F | G | KK | L | B5 | B14 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
M | N | P | S | T | M | N | P | S | T | ||||||||||
63 | 130 | 108 | 11 | M4 x10 |
23 | 4 | 12,5 | 1-M16 x1,5 |
258 | 115 | 95 | 140 | 10 | 3 | 75 | 60 | 90 | M5 | 2,5 |
71 | 147 | 115 | 14 | M5 x12 |
30 | 5 | 16 | 1-M20 x1,5 |
282 /296 |
130 | 110 | 160 | 10 | 3,5 | 85 | 70 | 105 | M6 | 2,5 |
80 | 163 | 133 | 19 | M6 x16 |
40 | 6 | 21,5 | 1-M20 x1,5 |
339 | 165 | 130 | 200 | 12 | 3,5 | 100 | 80 | 120 | M6 | 3 |
90S | 183 | 139 | 24 | M8 x19 |
50 | 8 | 27 | 1-M20 x1,5 |
361 | 165 | 130 | 200 | 12 | 3,5 | 115 | 95 | 140 | M8 | 3 |
90L1/L2 | 183 | 139 | 24 | M8 x19 |
50 | 8 | 27 | 1-M20 x1,5 |
386 /416 |
165 | 130 | 200 | 12 | 3,5 | 115 | 95 | 140 | M8 | 3 |
100 | 205 | 152 | 28 | M10 x22 |
60 | 8 | 31 | 2-M20 x1,5 |
425 /443 |
215 | 180 | 250 | 15 | 4 | 130 | 110 | 160 | M8 | 3,5 |
112 | 229 | 167 | 28 | M10 x22 |
60 | 8 | 31 | 2-M25 x1,5 |
463 | 215 | 180 | 250 | 15 | 4 | 130 | 110 | 160 | M8 | 3,5 |
132S | 265 | 186 | 38 | M12 x28 |
80 | 10 | 41 | 2-M25 x1,5 |
497 | 265 | 230 | 300 | 15 | 4 | 165 | 130 | 200 | M10 | 4 |
132M/L | 265 | 186 | 38 | M12 x28 |
80 | 10 | 41 | 2-M25 x1,5 |
535 /561 |
265 | 230 | 300 | 15 | 4 | 165 | 130 | 200 | M10 | 4 |
160M/L | 325 | 224 | 42 | M16 x36 |
110 | 12 | 45 | 2-M32 x1,5 |
697 | 300 | 250 | 350 | 19 | 5 | 215 | 180 | 250 | M12 | 4 |
Produkt | Moc [kW] | Typ | Oś silnika | Zasilanie | Obroty/min | Wielkość mechaniczna | Chłodzenie | Hamulec |
S1040-002-0033 | 1.1 | B14 | 24 mm | 3-fazowy | 900 | 90 | Nie | 20 Nm |
S1040-002-0030 | 0.75 | B14 | 24 mm | 3-fazowy | 900 | 90 | Nie | 16 Nm |
S1040-002-0029 | 0.55 | B14 | 19 mm | 3-fazowy | 900 | 80 | Nie | 12 Nm |
S1040-002-0026 | 0.37 | B14 | 14 mm | 3-fazowy | 900 | 71 | Nie | 4 Nm |
S1040-002-0024 | 0.25 | B14 | 14 mm | 3-fazowy | 900 | 71 | Nie | 4 Nm |
S1040-002-0013 | 1.1 | B5 | 24 mm | 3-fazowy | 900 | 90 | Nie | 20 Nm |
S1040-002-0010 | 0.75 | B5 | 24 mm | 3-fazowy | 900 | 90 | Nie | 16 Nm |
S1040-002-0009 | 0.55 | B5 | 19 mm | 3-fazowy | 900 | 80 | Nie | 12 Nm |























