Przekładnie planetarne - seria AB

Przekładnie przystosowane do pracy ciągłej (S1) lub cyklicznej (S5)
Przegląd
Moment wyjściowy: T2N : 14 Nm - 2000 Nm
Przełożenia:
- 1-stopniowa : 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10
- 2-stopniowa : 15 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50 /
- 60 / 70 / 80 / 90 / 100
Luzy
- 1-stopniowa : 1arcmin / 3arcmin / 5arcmin
- 2-stopniowa : 3arcmin / 5arcmin / 7arcmin
Wysoka sprawność
- 1-stopniowa : 97%
- 2-stopniowa : 94%
Łatwy montaż
- Niski poziom hałasu
- Zwarta konstrukcja
Dostępne rozmiary:
AB042 / AB060 / AB060A / AB090 / AB090A / AB115 / AB142 / AB180 / AB220
Właściwości:
1. Specjalna konstrukcja kołnierza mocującego
Zapewnia bezlufowe przenoszenie napędu oraz eliminuje możliwość poślizgu. Koncentryczność mocowania umożliwia płynnš pracę przekładni.
2. Uzębienie Helikalne
Precyzyjne zazębienie helikalne zwiększa o ponad 33% powierzchnię styku zębów w porównaniu z klasycznymi konstrukcjami przekładni. Helikalna geometria zębów zapewnia cichš i płynnš pracę oraz redukuje luz obwodowy (luz poniżej 1 i hałas 56dB).
Zastosowanie syntetycznego smaru przekładniowego Nyogel 792D oraz uszczelnienia klasy IP65 gwarantuje bezobsługową eksploatację przekładni.
Unikalna konstrukcja adaptera silnika i modułu tulei mocującej umożliwia szybki i łatwy montaż dowolnego silnika.
Wykonane jest bezpośrednio w obudowie standardowej jednolity element. Powiększona średnica zoptymalizowana liczba zębów pozwala na zwiększenie wartości przenoszonego momentu.
Koło napędzające wykonane jest jako pojedynczy element zapewnia koncentryczność oraz zwiększoną wytrzymałość i sztywność.
Jarzmo wykonane jako pojedynczy element oraz zastosowanie łożysk stożkowych umożliwia przenoszenie większych obciążeń oraz zwiększa niezawodność i sztywność układu mechanicznego.
Niklowany korpus oraz anodowany aluminiowy adapter silnika czynią przekładnię odporną na najbardziej niekorzystne czynniki zewnętrzne.
Nowy opatentowany sposób uszczelnienia koła napędzającego Eliminuje tarcie oraz wydzielanie się ciepła.
Obróbka cieplna z zastosowaniem technologii azotowania plazmowego umożliwia osiąganie twardości powierzchni zębów 840Hv oraz rdzenia elementów 30HRc co zapewnia niezrównaną trwałość.
Opatentowana konstrukcja jarzma Z ułożyskowanym bezpośrednio w nim kołem napędzajšcym minimalizuje błędy niewspółosiowości przekładni, a tym samym zwiększa jej dokładność. Luz poniżej 1ś!
12. Precyzyjne łożyska stożkowe gwarantują zdolność przenoszenia większych obciążeń.
Helikalna geometria zwiększa wytrzymałość zęba oraz optymalizuje wzajemne położenie i współprace zazębień maksymalizujących tym samym powierzchnie styku zębów.
Zastosowanie łożysk igiełkowych zapewnia dużą powierzchnie styku, która zwiększa sztywność i umożliwia osiąganie dużych wartości momentu wyjściowego.























