sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Przekładnie planetarne - seria AB

4.7777777777778 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.78 (9 głosów)
Przekładnie planetarne - seria AB


Przekładnie przystosowane do pracy ciągłej (S1) lub cyklicznej (S5)

Przegląd

Moment wyjściowy: T2N : 14 Nm - 2000 Nm

Przełożenia:

  • 1-stopniowa : 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10
  • 2-stopniowa : 15 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50 /
  • 60 / 70 / 80 / 90 / 100


Luzy

  • 1-stopniowa : 1arcmin / 3arcmin / 5arcmin
  • 2-stopniowa : 3arcmin / 5arcmin / 7arcmin


Wysoka sprawność

  • 1-stopniowa : 97%
  • 2-stopniowa : 94%


Łatwy montaż

  • Niski poziom hałasu
  • Zwarta konstrukcja

Dostępne rozmiary:

AB042 / AB060 / AB060A / AB090 / AB090A / AB115 / AB142 / AB180 / AB220

Właściwości:

1. Specjalna konstrukcja kołnierza mocującego

Zapewnia bezlufowe przenoszenie napędu oraz eliminuje możliwość poślizgu. Koncentryczność mocowania umożliwia płynnš pracę przekładni.

2. Uzębienie Helikalne

Precyzyjne zazębienie helikalne zwiększa o ponad 33% powierzchnię styku zębów w porównaniu z klasycznymi konstrukcjami przekładni. Helikalna geometria zębów zapewnia cichš i płynnš pracę oraz redukuje luz obwodowy (luz poniżej 1 i hałas 56dB).

3. Zastosowanie syntetycznego smaru przekładniowego Nyogel 792D

Zastosowanie syntetycznego smaru przekładniowego Nyogel 792D oraz uszczelnienia klasy IP65 gwarantuje bezobsługową eksploatację przekładni.

4. Unikalna konstrukcja adaptera

Unikalna konstrukcja adaptera silnika i modułu tulei mocującej umożliwia szybki i łatwy montaż dowolnego silnika.

5. Koło pierścieniowe o uzębieniu heliakalnym

Wykonane jest bezpośrednio w obudowie standardowej jednolity element. Powiększona średnica zoptymalizowana liczba zębów pozwala na zwiększenie wartości przenoszonego momentu.

6. Koło napędzające wykonane jest jako pojedynczy element

Koło napędzające wykonane jest jako pojedynczy element zapewnia koncentryczność oraz zwiększoną wytrzymałość i sztywność.

7. Jarzmo wykonane jako pojedynczy element

Jarzmo wykonane jako pojedynczy element oraz zastosowanie łożysk stożkowych umożliwia przenoszenie większych obciążeń oraz zwiększa niezawodność i sztywność układu mechanicznego.

8. Niklowany korpus

Niklowany korpus oraz anodowany aluminiowy adapter silnika czynią przekładnię odporną na najbardziej niekorzystne czynniki zewnętrzne.

9. Nowy opatentowany sposób uszczelnienia koła

Nowy opatentowany sposób uszczelnienia koła napędzającego Eliminuje tarcie oraz wydzielanie się ciepła.

10. Obróbka cieplna z zastosowaniem technologii azotowania plazmowego

Obróbka cieplna z zastosowaniem technologii azotowania plazmowego umożliwia osiąganie twardości powierzchni zębów 840Hv oraz rdzenia elementów 30HRc co zapewnia niezrównaną trwałość.

11. Opatentowana konstrukcja jarzma

Opatentowana konstrukcja jarzma Z ułożyskowanym bezpośrednio w nim kołem napędzajšcym minimalizuje błędy niewspółosiowości przekładni, a tym samym zwiększa jej dokładność. Luz poniżej 1ś!

12. Precyzyjne łożyska stożkowe gwarantują zdolność przenoszenia większych obciążeń.

13. Wysoki poziom sprawności uzyskano dzięki zastosowaniu technologii HeliTopo.

Helikalna geometria zwiększa wytrzymałość zęba oraz optymalizuje wzajemne położenie i współprace zazębień maksymalizujących tym samym powierzchnie styku zębów.

14. Zastosowanie łożysk igiełkowych

Zastosowanie łożysk igiełkowych zapewnia dużą powierzchnie styku, która zwiększa sztywność i umożliwia osiąganie dużych wartości momentu wyjściowego.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png