sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych sterowniki silników krokowych

Przekładnie planetarne - seria AE

4.7142857142857 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Ocena 4.71 (14 głosów)
Przekładnie planetarne - seria AE


Przekładnie przystosowane do pracy ciągłej (S1) lub cyklicznej (S5)

Przegląd:

Moment wyjściowy
T2N : 14 Nm - 2000 Nm

Przełożenia

  • 1-stopniowa : 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10
  • 2-stopniowa : 15 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50 / 60 / 70 / 80 / 90 / 100


Luzy

  • 1-stopniowa : 8 arcmin
  • 2-stopniowa : 12 arcmin


Wysoka sprawność

  • 1-stopniowa : 97%
  • 2-stopniowa : 94%


Łatwy montaż
Niski poziom hałasu
Zwarta konstrukcja


Rozmiary:
Wszystkie dostępne rozmiary:
AE050 / AE070 / AE090 / AE120 / AE155 / AE205 / AE235

Właściwości

1. Uzębienie Helikalne
Precyzyjne zazębienie helikalne zwiększa o ponad 33% powierzchnię styku zębów w porównaniu z klasycznymi konstrukcjami przekładni. Helikalna geometria zębów zapewnia cichš i płynnš pracę oraz redukuje luz obwodowy (luz poniżej 1 i hałas 56dB).

2. Specjalna konstrukcja kołnierza mocującego
Zapewnia bezlufowe przenoszenie napędu oraz eliminuje możliwość poślizgu. Koncentryczność mocowania umożliwia płynnš pracę przekładni.

3. Unikalna konstrukcja adaptera
Unikalna konstrukcja adaptera silnika i modułu tulei mocującej umożliwia szybki i łatwy montaż dowolnego silnika.

4. Niklowany korpus
Niklowany korpus oraz anodowany aluminiowy adapter silnika czynią przekładnię odporną na najbardziej niekorzystne czynniki zewnętrzne.

5. Koło pierścieniowe o uzębieniu heliakalnym
Wykonane jest bezpośrednio w obudowie standardowej jednolity element. Powiększona średnica zoptymalizowana liczba zębów pozwala na zwiększenie wartości przenoszonego momentu.

6. Zastosowanie syntetycznego smaru przekładniowego Nyogel 792D
Zastosowanie syntetycznego smaru przekładniowego Nyogel 792D oraz uszczelnienia klasy IP65 gwarantuje bezobsługową eksploatację przekładni.

7. Jarzmo wykonane jako pojedynczy element
Jarzmo wykonane jako pojedynczy element oraz zastosowanie łożysk stożkowych umożliwia przenoszenie większych obciążeń oraz zwiększa niezawodność i sztywność układu mechanicznego.

8. Obróbka cieplna z zastosowaniem technologii azotowania plazmowego
Obróbka cieplna z zastosowaniem technologii azotowania plazmowego umożliwia osiąganie twardości powierzchni zębów 840Hv oraz rdzenia elementów 30HRc co zapewnia niezrównaną trwałość.

9. Wysoki poziom sprawności uzyskano dzięki zastosowaniu technologii HeliTopo.
Helikalna geometria zwiększa wytrzymałość zęba oraz optymalizuje wzajemne położenie i współprace zazębień maksymalizujących tym samym powierzchnie styku zębów.

10. Zastosowanie łożysk igiełkowych
Zastosowanie łożysk igiełkowych zapewnia dużą powierzchnie styku, która zwiększa sztywność i umożliwia osiąganie dużych wartości momentu wyjściowego.

11. Opatentowana konstrukcja jarzma
Opatentowana konstrukcja jarzma Z ułożyskowanym bezpośrednio w nim kołem napędzajšcym minimalizuje błędy niewspółosiowości przekładni, a tym samym zwiększa jej dokładność. Luz poniżej 1ś!

12. Koło napędzające wykonane jest jako pojedynczy element
Koło napędzające wykonane jest jako pojedynczy element zapewnia koncentryczność oraz zwiększoną
wytrzymałość i sztywność.

13. Precyzyjne łożyska kulkowe gwarantują zdolność przenoszenia większych obciążeń.

14. Nowy - opatentowany sposób uszczelniania wału wyjściowego
Z zastosowaniem technologii powlekania współpracujących elementów eliminuje tarcie oraz wydzielenia się ciepła. Twardość powłok osiąga 2000Hv zaś ich gładkość Ra 0,2.

alutec2.pngbeta.pngbosch.pngcrc.pngfanar.pngfatek.pngfenes.pngflt2.pnghiwin.pngigus.pngirwin.pngklingspor.pngknipex.pngleadshine.pngloctite.pnglwadshine.pngmeanweell.pngnsk.pngsiemens.pngstanley2.pngstomil.pngteknomotor2.pngyato.pngyg-1.png